Zástupce Vedoucího Prodejny
Odpovědět
Co Vás čeká u nás
Zástupce vedoucího prodejny
Úvazek 38,75 hodin – mzda 37 500 Kč měsíčně
Máš potřebné zkušenosti v maloobchodě a chceš pracovat ve skvělém týmu s příjemnými kolegy? Pak je funkce zástupce vedoucího prodejny u společnosti Action pro Tebe tou správnou volbou!
Pracuj v Action, zažij moment překvapení!
Na každé prodejně jsou tři zástupci vedoucího prodejny, kteří jsou spoluzodpovědní za chod prodejny, optimální prodej našeho sortimentu a řízení týmu zaměstnanců prodejny. Poskytuješ podporu vedoucímu prodejny při sledování prodejů a zásob v obchodě. Jsi rovněž spoluzodpovědný(-á) za plánování směn zaměstnanců a odpovídání na dotazy tvých kolegů i zákazníků. Měřítkem úspěchu nebudou jen čísla, ale také atmosféra na pobočce, spokojení zaměstnanci a zákazníci.
Růst v rámci společnosti?
Action se rychle rozrůstá, což vám nabízí spoustu příležitostí k dalšímu rozvoji. Zvláště pokud jste nadšení a máte chuť na sobě pracovat. Najděte společně se svým manažerem svůj talent a kdo ví, možná to dotáhnete v naší společnosti daleko.
Na co se můžeš v Action těšit?
- Férovou mzdu – co odpracuješ, dostaneš zaplaceno
- 25 dní dovolené
- Příjemnou pracovní atmosféru, jednání s respektem a týmovou spolupráci
- Plánování ranních a odpoledních směn v dostatečném předstihu, abys mohl(-a) lépe sladit pracovní a osobní život.
- Možnost kariérního postupu – rychle rosteme a naši zaměstnanci mají příležitost růst s námi
- Zaměstnaneckou slevu 15% na celý sortiment
- Stravenkový paušál 90 Kč / den
- Občerstvení v podobě vody, dobré kávy a čaje a občas přidáme i něco dobrého na zub
- Soutěže pro zaměstnance, drobná překvapení během roku a dárek k Vánocům
Máš zájem?
Pošli nám svůj životopis ještě dnes, brzy se ti ozveme.
Co čekáme od Vás
Jaký bys měl(-a) být?
- Máš minimálně 2 roky praxe v maloobchodě.
- Máš ukončené středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou.
- Chceš být aktivní součástí prodejny – nehledáme zaměstnance do kanceláře, ale zástupce do provozu, který se nebojí přidat ruku k dílu ...
- Jsi zvyklý(-á) pracovat o víkendech a státních svátcích, kdy jsou obchody otevřené.
- Svou pozitivní energií umíš rozhýbat lidi kolem sebe a udávat jim správný směr.
- Jsou ti blízké naše hodnoty, mezi které patří orientace na zákazníka, respekt, týmová spolupráce, disciplína, jednoduchost a hospodárnost.
Co budeš v Action dělat?
- samostatně řídit prodejnu v době nepřítomnosti vedoucího
- zapojovat se do každodenního provozu prodejny (objednání zboží, zařazování nového zboží, vyřizování reklamací, ...)
- starat se o prezentaci zboží a celkový vzhled obchodu
- organizovat práci týmu, dávat kolegům zpětnou vazbu a podporovat je
- zajišťovat plynulý chod prodejny
- obstarávat nezbytnou administrativu (tisk cenovek, odpovídání na e-maily, komunikace s centrálou, plánování docházky...)
- podílet se na výsledcích prodejny